PYNT OP MED YOUGHURT

Nå ja, måske ikke helt. Det er ikke selve youghurten, men glassene, den kommer i, det drejer sig om. Mærket la Laitiere, som kan købes i ethvert supermarked, laver blandt andet gode youghurt til cirka 2 € for fire stk.: Citron, vanille eller naturel, hvor bonusen er emballagen i form af de sødeste små glas, der kan genbruges til alt muligt.
Så spis løs og få inspiration af, hvad jeg selv bruger glassene til.

1) Ranunkler   2) Pannacotta med kiwi   3) Mini skovbær shakes   4) På badeværelset

4 thoughts on “PYNT OP MED YOUGHURT

  1. Endnu et fantastik råd. Jeg er kommet hjem med 8 glas og ville gerne have spist 8 glas youghurt mere, men blev (desværre) også nødt til at tænke på transporten. Det er egentlig ret fedt, at man udover en rigtig god youghurt også får brugbare glas, hvor jeg allerede har taget et i brug til mine make-up pensler.
    Merci🙂

    • Det er simpelthen super skønt at høre, at du også er med på youghurt-glas begejstringen. Jeg har igen en bunke stående på trods af, at jeg har byttet 40 stk. væk i byttedealen, jeg tilbød her på bloggen. Jeg kan ikke nænne at smide dem ud, selvom jeg har køkkenet proppet med dem. Merci beaucoup for din kommentar!

  2. Her er jeg igen, pløjer dine fine blog igennem for for skøn inspiration…… Jeg elsker mine youghurt glas, til is, te, fintskårede pomme frites og hvad ved jeg.
    Jeg håber vi ses når kusinen og jeg arriverer i uge 37

    • Hej Janne,
      super at du får brugt dine youghurtglas. Jeg glæder mig til at se dig og Stine igen til hygge, kagespisning, shopping o.s.v. Jeg har taget onsdag fri for at kunne være sammen med jer og vise jer en bunke fine steder. Sig lige til hvis du vil have flere youghurtglas til dig selv, din familie eller hvem det nu kan være. Så laver jeg bare en pakke til dig!

Skriv en kommentar

