SKØNT ØKO-KØB I SUPERMARKEDET

Alle jer, som regelmæssigt følger bloggen, vil vide, at jeg har et eller andet med supermarkeder. Især med Monoprix og så selvfølgelig gourmet supermarkedet “La Grande Epicerie de Paris”. Jeg finder altid et eller andet spændende, sødt, praktisk eller lækkert, som havner i kurven. Og jeg kan ligeså godt advare eller glæde jer med det samme og sige, at der løbende vil komme flere artikler om gode sager at købe fra begge steder. I dag får I et økologisk skønheds budgetkøb fra Monoprix af mærket Mixa, som laver bodylotionen “Lait Corps Nutritif Protecteur” med abrikosolie og grøn te, som i øvrigt dufter mildt af abrikosolien. Jeg er en kæmpe forbruger af bodylotion og prøver ofte nye, men denne finder regelmæssigt plads på min hylde, fordi den er ganske god og utrolig billig – cirka 5-6 €. Mixa har både en økologisk og ikke økologisk linje, hvor emballagerne ligner hinanden til forveksling. Selv synes jeg bedst om de økologiske produkter, som kendetegner sig ved, at der står BIO på dem. Se adressen på Monoprix her.

Skriv en kommentar

