BUBBLE TEA I PALAIS ROYAL

Palais Royals have er oasen, hvor jeg i alle mine mange år i Paris har elsket at komme.
Det er her, jeg nyder det gode vejr med en god bog, mødes med venner og veninder, og hvor jeg en gang imellem løber en frisk morgentur. På billedet vil I kunne se en anden af mine favoritbeskæftigelser i haven: Bubble tea drikning med fødderne på springvandets kant. Det kræver lidt øvelse, da man skal kapre én af de grønne metalstole før en af de ældre damer, der både er snu og hurtige og som i en fart får slæbt deres bytte ind i skyggen under træerne. Bubble tea’en, den taiwanesiske specialitet med te, mælk og gelatineagtige tapiocakugler, der suges op gennem et meget tykt sugerør, og som findes i et væld af smagsvarianter, købes forinden hos ZenZoo i rue Chabanais.

ZenZoo
2, rue Chabanais
2. arrondissement
Métro: Pyramides, Quatre-Septembre
Åbningstider: Mandag-lørdag 11.30-23.00

Skriv en kommentar

