LØB PÅ FRANSK

En god veninde spurgte mig, hvad der ligger på min playlist til en god løbetur. Nu handler bloggen jo om Paris, så danske og “udenlandske” numre kommer ikke med her. Men jeg synes lige, at jeg vil videre kommunikere to af de franske numre, som ligger i mine ører, når fødderne løber derud af. Det ene ,”If I ever feel better” med Phoenix fra 2000, får mig altid i godt humør og op i omdrejningerne. Videoen er temmelig kedelig, så lyt i stedet for at kigge. Andet løbenummer er “Laisse Avril” fra sidste år med Julien Doré, en skøn type, der aldrig er bleg for at gøre grin med sig selv i sine videoer,og som laver gode popsange. “Laisse-avril” har iøvrigt et par passende pauser undervejs, som tillader at geare lidt ned inden næste spurt.
GOD LØBETUR! BON FOOTING!

Skriv en kommentar

