PILE-HÅR

Jeg går lidt og overvejer, om jeg ikke skulle smutte forbi frisøren og få kort eller næsten kort hår. I går aftes gik jeg en tur langs Seinen med min kæreste – så hyggeligt, og da var det, at vi løb ind i dette piletræ med sin friskklippede page. Og nu er min beslutning taget, 20 cm må ryge. Gad vide, hvad min frisør siger, når jeg viser ham billedet og siger, at jeg gerne vil have noget kortere hår med et lidt tilfældigt og dekonstrueret look a la piletræ, bare med meget mindre fylde?

2 thoughts on “PILE-HÅR

Skriv en kommentar

