DET BLIVER HEDT

Som I kan se, bliver det temmelig varmt i Paris i dag. 38° er vist, hvad man kan kalde for en slags lunere vejr. Men jeg vil slet ikke beklage mig, for nu har vi brokket os nok over den elendige sommer, vi i det store og hele har haft. Nej, jeg vil bare smile og sige “Kom an du hede, jeg er fuldt armeret, for i mit køleskab vil du blive konfronteret med tre liter hjemmelavet is-te. Og min fryser skyder skarpt med alskens sorbet, jeg har en kæmpestor, kølig kildevandsspray til at holde hovedet svalt og klart, og en ventilator, der får en Airbus A380 til at ligne en hårtørrer. Bring it on!!!

Skriv en kommentar

