FRANSKE SWEATSHIRTS

Sweatshirts er ikke til at komme udenom, de er åh så behagelige at have på, og så er de bare super anvendelige til hvilken som helst lejlighed: Til sofa-flydning, til arbejde, perfekte til at tone et fint outfit lidt ned, og så skal de ikke stryges! Selv er jeg indehaver af en ordentlig stak af dem. Men jeg synes alligevel altid, at jeg står og mangler én mere, uden at jeg af den grund skiller mig af med de gamle og meget forvaskede af dem. Det er sådan lidt som et barn, der meget nødig giver afkald på en længe elsket men slidt bamse. De af jer, der har det ligesådan, vil måske blive fristet af disse franske sager til at forøge sweatshirt-bunken.

De broderede sweatshirts fra Leon & Harper til 115 € kan købes hos:
I Love
48, Rue Montorgueil
2. arrondissement
Métro: Les Halles, Etienne Marcel

eller på nettet hos Monshowroom.com

2 thoughts on “FRANSKE SWEATSHIRTS

Skriv en kommentar

