CHOKOLADE UDEN GRÆNSER

Jeg har været i paradis hele dagen – nærmere betegnet “Le Salon du Chocolat” – den årlige chokolademesse, hjemstedet for chocaholics. Jeg har prøvesmagt 10.000 søde og himmelske sager, og regner ikke med at skulle røre det mindste stykke chokolade de næste par dage – måske! Messens sidste dag er den 4. november, hvis I er i Paris og skulle være interesserede i at tage dertil. I så fald vil jeg råde jer til at tage dertil tidligt på dagen, da eftermiddagen udvikler sig til lidt af et choko-inferno med alt for mange mennesker.


Le Salon du Chocolat
Viparis, Porte de Versailles
Pavillions 5/2 & 5/3
Métro: Porte de Versailles (ligne 12)
Åbningstider: 10.00-19.00. Entré: Voksne 13 €, børn 6,5 €

5 thoughts on “CHOKOLADE UDEN GRÆNSER

  1. Jeg ser englesang og glimmer i indgangen til chokoladeparadis. Eller, det er i hvert fald sådan jeg forestiller mig det!

    Ved du om der kører noget tilsvarende i foråret? (:

    • Nej, det ligger desværre altid om efteråret. De er nok bange for at al chokoladen smelter forår og sommer🙂
      Men Paris er én stor chokoladebutik – der er tonsvis af fristende steder. Jeg skal nok lægge nogle gode chokosteder ind på bloggen, inden du skal afsted. Franskmændene er utroligt dårlige til at lave slik, men chokoladen har de virkelig under kontrol.

  2. Det giver god mening, omend smeltet chokolade også kunne blive et hit (:
    Mums, det lyder godt – det er sødt af dig.

Skriv en kommentar

