SMUK MED ÆSELMÆLK

The Beauty Lounge er åbnet 200 meter fra min lejlighed, og så bliver det jo ekstra fristende. Især fordi de forhandler skønne niche-mærker, som Miss Ferling, Feniqia, Paul & Joe Beauté og andre. Forleden dag kastede jeg mig ud i lidt selv-forkælelese i form af den skønneste ansigtsbehandling, de tilbyder med produkter fra Câlinesse. Câlinesse er et økologisk, schweisisk mærke, som er lavet med æselmælk. Cleopatra, med sin hang til mælkebade, ville have fundet lykken hér, og det gjorde jeg også! Behandlingen “Extrait de douceur lactée”, som jeg blev anbefalet til sart og reaktiv hud, bestod af blid rensning af huden efterfulgt af den lækreste maske “Cocon Lacté”, som bliver mit næste køb, og en skøn og afslappende ansigtsmassage. Min hud tog grådigt imod det hele og blev funklende lækker og ligeså blød som en babynumse. Til min grande surprise forsvandt, hvad jeg troede var begyndende udtryksrynker, men som viste sig at være dehydrerings-rynker, som dug for solen. En ren jubii-behandling! Behandlingen varer 45 min, pris 55 €. Masken Cocon Lacté på 75ml koster 32,5 €.

The Beauty Lounge
69, rue d’Argout
2. arrondissement
Métro: Sentier, Les Halles
Åbningstider: Tirsdag-lørdag 11.00-19.00 ( torsdag 11.00-20.30)
Kig også ind på thebeautylounge.com, som leverer til Danmark.

8 thoughts on “SMUK MED ÆSELMÆLK

    • Hello Anthony.
      Sympa de ta part de faire un petit coucou sur le blog.
      Je ne parviens pas à suivre le lien FB. Remets un lien s.t.p. pour que je puisse admirer tes photos!
      Bises
      Mette

Skriv en kommentar

