JULEVINDUER # 1

Hvert år stimler børn og voksne sammen for at se Galeries Lafayettes julevinduer.
Rent personligt synes jeg altid, at det er en skuffelse. Der mangler virkelig den dér julekreativitet, som f.eks. London har en god portion af. I år er det Louis Vuitton, der står for udsmykningen af Galeries Lafayettes vinduer, og så må der da komme noget lækkert ud af det! Desværre nej, magien og julen mangler. Det lykkedes mig dog at fange en enkelt fin detalje med de søde trommende marionetter i rødt. Men fortvivl ikke, jeg lover at vende tilbage med bedre julepynt, for Le Bon Marché plejer at leve op til deres smagfulde renommé, og hos Printemps er det Dior, der står for vinduerne. Og udover det har jeg en pynteplan, som kræver et par promenader, et par frivillige parisere og selvfølgelig mit kamera. Men mere om det om et par dage.

2 thoughts on “JULEVINDUER # 1

Skriv en kommentar

