DE FEM MEST POPULÆRE I 2012

Rigtig godt nytår allesamen! Jeg håber, at I er hoppet godt ind i det nye år uden forstuvede ankler eller brækkede stilethæle. Jeg sidder her, efter en skøn 1. januar promenade, som jeg vender tilbage til i morgen, og kigger på statistikkerne over hvilke indlæg, der blev mest læst på bloggen i 2012. Ud af de fem mest læste indlæg var der hele tre om skønhedskup fra de franske apoteker, et indlæg om tegneseriefiguren Vakse Viggo og et om hip hop danseren Larry fra Les Twins. Var det også de indlæg, du syntes bedst om, eller var det noget helt andet? Med starten på det nye år synes jeg, det ville være super hyggeligt at høre fra jer, om hvad I kunne tænke jer at høre mere om. Så skriv endelig en kommentar om, hvad I kunne tænke jer at kigge nærmere på, høre mere om eller gense fra byernes by. Har I lyst til at læse eller genlæse de omtalte fem indlæg, så klik enkeltvis på dem lige her.
1.  APOTEK OG SKØNHED
2.  EN SEJ FYR
3.  GAMMEL KÆRLIGHED RUSTER IKKE
4.  MINE FAVORIT APOTEKER
5.  DE HVIDE BEN

Vinteraften ved Seinen

2 thoughts on “DE FEM MEST POPULÆRE I 2012

  1. Vi er i Paris mindst en uge hvert år og har været det 8 gange nu, så vi har efterhånden set alt hvad man “skal” se. Jeg kunne derfor tænke mig at høre om nogle anderledes seværdigheder. Vi “fandt” for eksempel Promenade Planté og Parc Buttes Chaumont som er lidt mindre “turistet” end andre steder, men hører MEGET gerne om andre steder til vores 2013 besøg.

  2. Tak for din kommentar Hanne! Det er skønt at høre, at du er interesseret i de anderledes seværdigheder, som Paris jo selvfølgelig har tonsvis af. Jeg lover at bringe flere af den slags, som kan leve op til selv en garvet pariserkender, som jeg tror du er. Jeg er enig med dig, både Parc des Buttes Chaumont og Promenade Plantée, ofte kaldet La coulée verte, er skønne steder. Jeg håber på et par solrige dage, så jeg kan få taget billeder af flere skønne promenader, som jeg vil dele med jer på bloggen.
    Hilsen
    Mette

Skriv en kommentar

