TØR DET AF!

Da skønhedsprodukter fra de franske apoteker viste sig at være det mest populære emne på bloggen i 2012, så ser jeg da ingen grund til ikke at forlænge listen med endnu et godt køb. Denne gang er det Biodermas populære renseservietter “Créaline H2O – lingettes dermatologiques”. Det er super makeup-fjerneren Créalines H2O’s rejseudgave. De er ultra-praktiske at have med på ferie, da de ingenting fylder. Desuden sparer de én for at slæbe på op til flere renseprodukter plus vatrondeller, for som Créaline i flydende form, fjerner renseservietterne også øjenmakeup. De er iøvrigt også gode at have i tasken for jer, der skal i træningscentret lige efter arbejde eller skole. For personligt synes jeg ikke, at der er noget klammere end at træne eller at tage en tur i svømmehallen med makeup på. Den holdning deler jeg åbentbart ikke med de franske damer, der for en stor dels vedkommende træner med fuld makeup. Jo, da! Måske jeg skulle lave et indlæg om det emne en anden gang, for de franske damer i træningscentret er et kapitel for sig på godt og på ondt. Tilbage til renseservietterne, som koster cirka 5 € for en pakke med 25 stk. Som sædvanlig kan jeg anbefale apoteksgiganten City-Pharma og det søndagsåbne Pharmacie Montorgueil, som I kan finde adresserne på lige her. Og for de af jer, som endnu ikke har overgivet sig til Créaline H2O, så læs mit indlæg om det her.

Créaline H2O, lingettes dermatologiques

Skriv en kommentar

