STRIBERNE TAGER MAGTEN

Striber er altid populære, i hvert tilfælde hos mig, hvor de har en fast plads i min garderobe og i mit hjerte. Så derfor er jeg bare superglad for, at én af de største tendenser i den nye sæson lige netop er striber. Store modehuse som Marc Jacobs, og Dolce & Gabbana har slået stort brød op med masser af striber. Marc Jacobs gik sågar så langt for Louis Vuitton, at han hyrede kunstens mester af striberne Buren til at stå for den grafiske baggrund til showet for den nye kollektion. Buren er manden bag Palais Royals smukke sort/hvide stribede søjler. I går eftermiddags kom jeg forbi Lanvins forretning på rue du Faubourg Saint-Honoré, og her var også striber en masse.
Jeg faldt pladask for deres smukke stribede vinduer: Kjolen, blusen, hundene, tapetet – J’ADORE!

Striber hos Lanvin
Striber hos Lanvin 2
Striber hos Lanvin 3

2 thoughts on “STRIBERNE TAGER MAGTEN

Skriv en kommentar

