DET GÅR DEN RETTE VEJ

Der er helt klare tegn på, at det går den rette vej – altså mod foråret. For med det milde vejr og en hel bunke regn står magnoliatræerne nu og strutter med store grønne knopper, som inden så længe, håber jeg, byder på store hvide eller hvid/lyserøde blomster, hvad der for mig er for-etapen til forår. Derfter følger de blomstrende japanske kirsebærtræer, og så ER det forår. Nu er det ikke fordi, at bloggen er ved at blive til en vejrblog, selvom jeg har en tendens til at fortælle om vejret, men jeg kan simpelthen ikke vente på min yndlingsårstid i Paris – foråret! Og for ikke længe siden, da jeg spurgte, om der var ting, I kunne tænke jer at høre om på bloggen, svarede Hanne, at hun gerne ville høre om de lidt usædvanlige steder i Paris, som ikke var så turistede. Og det skal jeg med glæde vise jer i nær fremtid, bl.a. et par skønne promenader og også en rigtig fin kirke, som alle går forbi uden at opdage den. Men jeg vil helst vise billeder med sol og ikke regn. Så jeg klapper magnoliatræet og krydser fingre for et solrigt forår.

Magnoliatræ i Palais Royal 2

Magnoliatræets knopper

2 thoughts on “DET GÅR DEN RETTE VEJ

Skriv en kommentar

