DEN GLADE LØVE

Jeg vidste på forhånd, at min mor, som er kommet for at besøge mig i et par dage, altimens min far passer på fortet i Danmark, ville elske L’illustre Boutique. Jeg er nemlig selv ellevild med denne lille butik, som sælger grafiske tryk, papirklip og andre små kunstværker af franske kunstnere. Det er det ideelle sted for ny pynt til hjemmet og samtidigt et rigtig godt sted for gaveideer. Alt, hvad der bliver solgt i denne butik, er underfundigt, sødt og lige til at komme i godt humør af. Det er den glade løve et godt eksempel på. Min mor adopterede straks den glade løve, som nu skal være den første af denne sjældne race i Kongens Lyngby. L’illustre Boutique og den fine passage, den ligger i, kan I se meget mere om i mit indlæg lige her.

L'illustre Boutique - Den glade løve

One thought on “DEN GLADE LØVE

Skriv en kommentar

