CHOKO-AMBROSIA

Kulden bed godt i lårene i går, så det tog ikke mange sekunder at komme til den konklusion, at varm chokolade er det helt rigtige til den slags vejr. Mit yndlings issted Pozzetto, som det ville være en synd at gå glip af, laver også en fantastisk tyktflydende varm chokolade med en tyk og lækker créme chantilly til. Jeg tror næsten, at det er umuligt at drikke den, det er mere sådan en, man sidder og smovser i sig med en ske svævende på en lille sky. En sød fristelse kommer sjældent alene i Paris, for Pozzetto har til nabo “Comme à Lisbonne”, der sælger mundfulde af himmelsk karakter, som jeg snarligt vender tilbage til. Læs mere om hvad mig og min søde tand også bliver fristet af hos Pozzetto lige her.

Pozzetto - varm chokolade

Pozzetto - varm chokolade 2 Pozzetto
39, rue du Roi de Sicile
4. arrondissement
Métro: Pont Marie, Saint-Paul, Hotel de Ville
Åbningstider: Mandag-torsdag og søndag 12.00-23.45, fredag og lørdag 12.00-00.45

4 thoughts on “CHOKO-AMBROSIA

  1. Her er også koldt. Sådan en kop varm tyktflydende chokolade kunne jeg godt sippe i mig lige nu. Tak for at vise vej til mange fristelser. De skal prøves når turen igen går til Paris.

Skriv en kommentar

