SPIS MAYO!

Av, hvor bliver jeg upopulær hos diverse dietister og hos alle dem, der er på kur lige nu, når jeg opfordrer til sådan noget. Dertil kan jeg kun gøre det værre ved at tilføje, at I også skal spise masser af sennep, cornichoner, béarnaisesovs, syltede agurker og hvad, der ellers kommer på glas fra mærket Maille. Grunden er, at bortset fra at Mailles produkter er super gode, rimelige i prisen, og at de kan købes i alle franske supermarkeder og selvfølgelig med det helt store udvalg i Mailles egen forretning på Madeleine-pladsen, så er glassene, produkterne kommer i, bare super kære. De kommer nemlig i et utal af størrelser med søde former og et fint sort låg med guldskrift. De tager sig virkelig fine ud i et køkken efter brug, fyldt op med te, krydderier, sukker, kaffe – og hvad man ellers har stående. Og så synes jeg, at det giver et lille hyggeligt fransk touch til køkkenet. Som I kan se på billedet, har jeg selv en lille samling klar til påfyldning – og nej, jeg spiser ikke mayonnaise morgen, middag og aften, men er nok nærmere lidt sennepsgal.

Maille glas 2

Skriv en kommentar

