BYTTE, BYTTE KØBMAND…

Jeg har flere gange skrevet om, hvor søde og praktiske de små franske youghurtglas er. Og jeg opfordrer altid turister til at spise youghurt, når de er i Frankrig, for at de skal få glæde af glassene bagefter. Min kæreste, som er youghurt-addict, er årsagen til, at vi altid har et hav af disse glas, som jeg generelt slæber med til Danmark for at forære dem til familie og venner. Men resten af tiden bliver vi desværre nødt til at smide dem ud, da jeg ingen planer har om at bygge et højhus af youghurtglas. Men for jer, som kommer til Paris, og som ikke har hverken tid eller lyst til at pløje jer igennem nok youghurt, for at få glas nok til chokolademousse til et selskab på 20, jamen så bytter jeg da gerne en stak glas for en god pose dansk lakrids. Jeg har i øvrigt glas nok til flere og store stakke. Glassene vejer ingenting, så vær ikke bange for overvægt i kufferten. Tilbuddet gælder kun en måned fra i dag – altså lige til den 3. maj 2013, og såfremt at min kæreste ikke har været på youghurt-afvænning inden da. Se hvad jeg blandt andet bruger glassene til lige her.

franske yoghurtglas 3

2 thoughts on “BYTTE, BYTTE KØBMAND…

  1. De er bare så fine. En skam, at jeg ikke kommer til Paris indenfor den næste måned. Jeg ville da gerne lave en byttehandel.

    • Hvis du bor i nærheden af Kgs. Lyngby, skal jeg nok tage en stak glas med, næste gang jeg kommer til Danmark. Eller hvis du kommer til Paris senere på året, så giv besked og jeg vil gemme youghurtglas til dig! Det ser ud til, at der er mange, som er interesserede. Jeg har fået flere mails fra personer, der ikke er i Paris indenfor den næste måned, som jeg har sagt ja til at tage en bunke glas med til på næste Danmarks-visit.

Skriv en kommentar

