JEG GIVER IS!!!

På min fødselsdag den 9. april giver jeg is til alle!!! Nej, det er nu ikke helt rigtigt. Den med fødselsdagen er god nok, men det er ikke mig, men Ben & Jerry’s, der holder FREE CONE DAY og dermed giver gratis is til alle i deres butik i rue du Four fra 13.00 – 19.00. Eventen foregår ikke kun i Paris, men over hele verden – også i Danmark! Så tjek Ben & Jerry’s hjemmeside ud lige her for at lokalisere de deltagende butikker.

Ben & Jerry's - Free cone day

Ben & Jerry’s
1, rue du Four
6. arrondissement
Métro: Mabillon, Saint-Germain, Odéon

2 thoughts on “JEG GIVER IS!!!

  1. Hej Mette – Tillykke med din fødselsdag i morgen. Kommer du snart til Cph. og Lyngby svømmehal ?
    Jeg kommer til Paris fra den 21.-30.maj.
    Hyg dig.
    Kærlig hilsen fra Sonny fra svømmehallen i Lyngby.
    PS – jeg har fået ny mailadresse.

    • Hej Sonny,
      tusind tak for din søde hilsen! Jeg regner med at komme til Dk og svømmehallen i løbet af maj måned. Jeg er ikke sikker på datoen endnu. Hvor skønt at du kommer til Paris. Hvis du har tid og lyst, kunne det være hyggeligt at mødes til en kop et eller andet på en café-terrasse i det forhåbentligt gode maj-vejr!
      Kærlig hilsen
      Mette

Skriv en kommentar

