MIN SØNDAG

Imens cykelrytterne skulle igennem en forårsdag i helvede med 52,6 km på toppede brosten i dette års Paris-Roubaix, var min søndag helt anderledes og meget afslappende. For Paris smed, hvad man var ved at tro var en kronisk dryptud i rendestenen og bød på 11° og sol. Det tog kirsebærtræerne imod med kyshånd og stod og struttede med lyserøde blomster.

Blomstrende kirsebærtræMarathon-løberne til Paris Marathon så også ud til at nyde det gode vejr trods anstrengelserne, men jeg tror ikke, at de skruede farten ned for at få mere ud af dagen af den grund.

Paris Marathon På min vej gennem byen stødte jeg på en sød flok spejdere med alpehuer og shorts og troede, at tiden var blevet skruet tilbage til 1940.

Franske spejdere Lidt senere gjorde jeg bekendtskab med verdens sødeste hundevalp. En fransk bulldog på 3 1/2 måned ved navn Hooper.

Fransk bulldog %22Hooper%22 Hooper en gang til fordi han er “Trop mignon” – for nuttet!

Fransk bulldog %22Hooper%22 #2 Og til sidst blev eftermiddagen rundet af med en Religieuse au café og en citrontærte med marengs, som jeg delte retfærdigt med min kæreste. Håber, at I også havde en helt igennem behagelig søndag!

Religieuse au café og citrontærte

4 thoughts on “MIN SØNDAG

Skriv en kommentar

