“NETURLIGVIS”

Jeg har sagt det flere gange før, og jeg siger det igen: Monoprix’ indkøbsnet er de bedste! De koster kun én euro og er mit bedste, økonomiske og kulørte bud på at være praktisk og noget så sød ved miljøet på en gang. Plastic-poser er unødvendige, også når man køber tøj, og især for alle havets beboere, som skal svømme rundt i den slags affald og sågar fejlagtigt antager det for føde. Jeg husker også med rædsel det plasticpose-landskab, jeg engang så på en rejse til Burkina Faso, hvor iturevne plasticposer havde sat sig fast i alt, hvad der var af buske, små træer og andre gevækster – gys og gru! Så hop ind i det nærmeste Monoprix-supermarked (min favorit ligger ved operaen) og få fat i et net. Køb også et til din veninde, din svigermor, onkel Jørgen og alle omkring dig – det er tanken, der tæller, og miljøet, der takker!

Indkøbsnet fra Monoprix
Indkøbsnet fra Monoprix # 2Monoprix
21, Avenue de l’Opéra
1. Arrondissement
Metro: Pyramides og Opéra
Åbningstider : Mandag – fredag 9.00 – 22.00 og lørdag 9.00 – 21.00
Flere adresser lige her.

6 thoughts on ““NETURLIGVIS”

  1. Hej Mette

    Netop hjemvendt fra Paris, hvor jeg vandrede rundt med et A4-ark med alle dine super-duper råd, kommenterer jeg lige på de ting jeg købte/oplevede og er meget glad for.
    Monoprix ER et fantastisk sted og jeg købte et par “net” og tog det ene i brug med det samme – og det har en rigtig god form, størrelse og er i god kvalitet til prisen. Jeg vil permanent have et liggende i min taske til daglige små-indkøb herhjemme. Tak for et vældigt godt råd🙂

    • Hej Marianne
      Hvor er det skønt at høre, at du fik brugt mine tips, og at du også er en Monoprix-fan. Jeg kan fuldstændig følge dig med dit A4-ark. Jeg render også altid rundt med lister i udlandet for ikke at glemme/gå glip af noget. Mon vi kan starte en fransk net-dille i Danmark? Hele min familie og danske omkreds er allerede godt net-ekviperet. Super mange tak for at kommentere på hvad du fik testet på pariser-turen.
      K.h
      Mette

  2. Hvis jeg spotter nogle i København og omegn med et Monoprix-net sørger jeg for at vifte ekstra med mit og sige “hej” (og måske hviske: “kender I Mette”) 😉
    Når jeg kommer til Paris næste gang – og i så fald din guide service er i gang, så ved jeg det vil være super hyggeligt at være din kunde. Jeg håber at sige hej en dag🙂

    Mange kh’er

    • Hej Marianne,
      ja, vift endelig godt med nettet, for det kunne jo også være mig for enden af det andet net på besøg i DK. Guide-servicen vil selvfølgelig være parat til dig. Det ville være så hyggeligt at møde dig.
      Kærlige pariser-hilsener
      Mette

Skriv en kommentar

