ET HELT ÅR!

Nøj hvor tiden flyver! I dag er det nemlig bloggens et års fødselsdag. Jeg synes egentlig, at det var i går, at jeg startede på bloggen, og alligevel ikke når jeg kigger på de allerførste indlæg fra bloggens begyndelse. For billederne er blevet bedre og layoutet også, og jeg vil da også håbe, at jeg med tiden er blevet bedre til at skrive uden dermed at påstå, at øvelse gør mester. En ting jeg dog er sikker på, er at alting går fremad, hvis bare man vender næsen i den rigtige retning. Men jeg er ikke den tilfredse type, men heller ikke et brokkehoved af den grund. Jeg synes bare altid, at ting kan blive bedre, og jeg elsker at lave om og rydde ud i ting på et generelt plan, samtidig med at det helst også skal være skægt – det er så mit drive! Jeg kan derfor kun sætte pris på og blive inspireret af Steve Jobs’ ord til Stanford-studerende i 2005: “Stay hungry. Stay foolish!”. Så lige nu spirer tanken om at lave lidt om på bloggen. Jeg synes, at I læsere vil være bedre tjent med større billeder. Og så leger jeg lidt med ideen om at tilføje en “recap” på engelsk, efter utallige opfordringer fra min franske og internationale omgangskreds her i Paris, som får nogle højst mærkværdige oversættelser ud af google translate. Derudover vil I også som noget nyt kunne booke mig som guide, men mere om det om et par uger, når alle blog-forandringerne går fra teori til praksis. Og samtidig vil jeg da mægtigt gerne høre fra jer, om hvad I gerne vil se mere til. Er det restauranter, mode, museer, eller er det dagligdags indtryk fra byen, madopskrifter eller noget helt andet? Så giv mig alt, hvad I har på hjertet, risen såvel som rosen, og alle jeres ønsker – jeg kan tage det hele!

Mettes Paris 1 år

4 thoughts on “ET HELT ÅR!

  1. Joyeux anniversaire Blog de Mette !
    En tant que française et fan de tes super bon plan, j’aimerais bien avoir la traduction de tes articles car les photos sont top et je me sert souvent de tes articles pour conseiller des amis sur des choses à faire à Paris !

    • Merci Raphaële! Trop cool que mes articles peuvent servir malgré la barrière de la langue. La bonne nouvelle c’est que je suis en pleine préparation pour faire des petits changements sur le blog. D’ici quelques semaines les photos seront plus grandes, et il y aura aussi un récap en anglais!!!

Skriv en kommentar

