FAVORIT TIL NEGLENE

Jeg er ret vild med neglelakkerne fra det franske mærke Kure Bazaar, som er lavet af så naturlige ingredienser som muligt. Hele 85% af ingredienserne er naturlige, og det er da ret godt gået for en lak. Underligt nok lugter de lige så krast som alle andre lakker på markedet –  en ting jeg hader ved neglelak. En af mine favoritter fra Kure Bazaar er en temmelig aparte nude farve, for når jeg har den på, ser det ud som om, at negle og fingre går ud i ét. Sådan lidt a la vinduesmannequiner, der ikke har fået neglelak på. Det lyder besynderligt, men jeg synes, at det er pænt. Men, der er rigtig mange andre fine farver, hvis den beige Corso 22, som I kan se på billedet, ikke lige er jeres kop te. Prisen for lakken er 16 € og forhandles blandt andet i Le Bon Marché, mærkeligt nok ikke i parfumeafdelingen, men i deres ultra fristende lingeri-afdeling på første sal, hvor man også kan få lavet manicure. For at se alle de andre flotte farver og få oplyst flere parisiske eller danske forhandlere, så klik lige her.

Kure Bazaar neglelak-nailpolish-%22Corso 22%22

2 thoughts on “FAVORIT TIL NEGLENE

  1. Hørte lige, at salon Faceness i Helsingør har fået dem på hylden. Går ud fra, at de hurtigt kommer på shoppen faceness.dk, ellers må man lige ringe. Jeg glæder mig til at afprøve.

Skriv en kommentar

