THAI BRUNCH

Jeg elsker thai mad, og jeg elsker brunch. Og hvis jeg kan få begge dele på én gang, skal I ikke høre noget brok fra mig. I går spiste jeg derfor thai brunch hos Kapunka, en cool lille thai restaurant i det andet arrondissement. Om søndagen tilbyder de en brunch menu til 22 €, som i går indeholdt brød og tre forskellige slags eksotisk syltetøj, friskpresset appelsinjuice eller hjemmelavet citronnade, te eller kaffe og en valgfri tallerken med enten omelet, stegte ris med thai pølse, en blandet tallerken eller pad thai og til sidst desserten, som var en arme ridder af brioche serveret med citrongræs-sirup og fromage frais med mango og müsli. Det var guf hele vejen igennem, og min pad thai med rejer var et virkeligt godt valg. Min kæreste var også ret vild med sit valg af de stegte ris med pølse. Portionerne er generøse, og servicen er god, så I kan sagtens skrive adressen bag øret.

Thai brunch - Kapunka
Pad thai - Kapunka
Arme ridder-Pain perdu-French toast - Kapunka
Kapunka

KAPUNKA
59, rue de Richelieu
2. arrondissement
Telefon: 09 83 08 08 07
Métro: Pyramides, Bourse, Quatre Septembre
Åbningstider: Mandag 12.00-15.00, tirsdag – fredag 12.00-15.00 og 19.30-23.00,
lørdag 20.00-23.30, søndag 11.30-16.30.

Skriv en kommentar

