EN TIL SOLEN

Solen kommer til at vise sig en del mere i byen i løbet af et par dage. Det manglede vel også bare, for vi er da trods alt i maj måned. Solbeskyttelsen bliver derfor fra min side skruet en tand op, hvis jeg ligefrem skal sidde og slikke sol langs Seinen. Min yndlingscreme VitaZing SPF 15 fra Origins, som desværre ikke længere forhandles i Paris og derfor hamstres med fra Danmark, bliver derfor udskiftet med en ægte solcreme med højere solfaktor, som jeg i flere sæsoner har været glad for. Det drejer sig om kultcremen Embryolisses solsøster “Crème solaire soin multi-protection visage SPF 30”, som jeg synes rigtigt godt om, bl.a. fordi jeg ikke synes, at den klistrer. For jeg hader virkelig at føle mig klistret ind i solcreme i ansigtet, eller at have fornemmelsen at gå rundt med et uklædeligt fedtlag oven på huden. Den er desuden i den helt rigtige prisklasse til 9 – 10 € for en tube med 50 ml. Embryolisse laver også en solcreme til kroppen, som ikke er med i mit solforsvar, fordi jeg synes, at den fedter for meget. Hvis I skulle have fået lyst til at prøve den til ansigtet, så køber jeg den selv på apoteket City-Pharma i rue du Four, som jeg altid henviser til for deres kæmpemæssige udvalg og byens bedste priser. De har i øvrigt tit tilbud på pakker med to stk. Og hvis I nu alligevel skal have fyldt skønhedsforrådet op, er sagerne her og her populære fund til prisen.

Embryolisse - Crème solaire visage SPF 30


Skriv en kommentar

