NATUREN INDENFOR

Jeg ved ikke med jer, men på denne tid af året går jeg i spåner over alt, der blomstrer og er grønt. Foråret var så lang tid om at komme i gang, at der var ret så lavvandet på den grønne konto. Heldigvis har den megen regn sørget for, at alting nu står saftigt og grønt. I går var det helligdag – den 8. maj er Frankrigs befrielsesdag – og jeg befandt mig i en af Paris’ forstæder, hvor blomster og træer har mere plads at udfolde sig på end her i centrum. Jeg kunne ikke modstå fristelsen og slæbte derfor et godt assortiment af naturen med hjem. På første billede kan I se naturen spredt ud på mit spisebord, inden den blev fyldt på vaser eller transformeret til minibuketter i youghurtglas. Så nu står der blomster overalt i lejligheden, hvoraf I kan se et lille uddrag på billederne. For at fuldende stemningen mangler der bare lidt fuglekvidder: “Cui, cui” –  fransk for “pip, pip”.

Blomster-Flowers #4

Blomster-Flowers #2
Blomster-Flowers #3
Blomster-Flowers #5

Skriv en kommentar

