DET ENE FØRER TIL DET ANDET

Jeg fortalte her på bloggen for et stykke tid siden om, at man snarligt kunne booke mig som guide. I onsdags blev premieren på det, hvor jeg guidede en skøn gruppe damer rundt i Paris fra Palais Royal lige til Le Bon Marché. Jeg var nemlig blevet kontaktet af Charlotte Wiegand, der udover at være en skøn og inspirerende dame, er medlem af dansk skrædderlaug og organiserer sykurser på Møn. Hvert år organiserer hun en tur til Paris med sine kursister, og det var der, jeg kom ind i billedet for at guide dem rundt i byen. For de sy-interesserede af jer, kan I læse mere om Charlottes kurser lige her. Og nu jeg er kommet i gang, giver det jo blod på tanden til at organisere skønne tema-ture i Paris. I forgårs luftede jeg derfor lidt ideen om en oste-tur i kommentarerne til forrige indlæg til søde Camilla fra bloggen Ostesnak. Camilla var vild med ideen, og vi blev enige om, at det kunne være både hyggeligt og skægt at organisere en guidet oste-tur i Paris sammen. Ideen er helt spæd endnu, men jeg håber, at vi kan få sat arrangementet på benene, hvilket I selvfølgelig kommer til at høre nærmere om. Indtil da står mine guide-ydelser åbne, så kontakt mig endelig, hvis I har brug for mig og mit pariser-kendskab. Min mail står i about-feltet. Og så kan jeg kun anbefale at kigge ind på Camillas blog Ostesnak, hvor der er masser af gode tips, opskrifter og spændende oste-kundskab at dykke ned i lige her.

Seinen og Notre Dame

2 thoughts on “DET ENE FØRER TIL DET ANDET

  1. Ja, det ene fører til det andet – og det er bare om at gribe de mest spændende muligheder, når de opstår. Jeg er gået i tænkeboks mht. osteturen – og glæder mig helt vildt!

Skriv en kommentar

