MOZZARELLA BURGER

Det er ikke første gang, at jeg fortæller om den gode lille burger-joint “Blend”. Men det er mere end et år siden sidst, og Blend hører stadigvæk til de steder, der er værd at besøge, når burgerlysten dominerer. En anden grund til, at jeg skriver om Blend igen er også fordi, jeg sidste gang ikke fik fortalt om deres mumsede mozzarella burger, der bærer navnet “Tale”. I stedet for bøffen får man paneret stegt mozzarella, som giver en skøn smeltende midte lagt sammen med Blends lækre hjemmelavede burgerboller. Lidt basilikum, soltørrede tomater og lidt tomatsovs giver prikken over i’et. Hvis I ikke har pariser-planer lige nu, kunne I måske lave jeres egen mozzarella burger hjemme. Mozzarella, solmodne tomater og basilikum er for mig indbegrebet af sommermad, og i form af en burger er der fra min side ikke et øje tørt!

Blend Hamburger gourmet - Menu
Blend Hamburger Gourmet - "Tale"
Blend Hamburger Gourmet - "Tale" #2
BLEND Hamburger Gourmet
44, rue d’Argout
2. arrondissement
Metro : Bourse / Etienne Marcel / Sentier / Les Halles
Åbningstider : Mandag – Lørdag , frokost 12.00-15.00, aften 19.30-23, søndag 12.00-16.00
Ingen reservation!!!
Blendhamburger.com

2 thoughts on “MOZZARELLA BURGER

  1. Åh ja, det lyder lækkert. Jeg vil vælge at lægge en bøffelmælksmozzarella i burgeren næste gang den står på “kødfri dag”.

Skriv en kommentar

