DE SMUKKESTE FOTOS

Jeg har gået og ventet på udstillingen med den danske fotograf Joakim Eskildsen lige siden, jeg sidste gang var på visit hos Polka Galerie i april måned. I går aftes skulle jeg da så selvsagt for intet i verden gå glip af ferniseringen af den nye udstilling med billedserien “Home works”. Og det blev ingen skuffelse, for Joakims billeder er så fantastisk billedsmukke, rørende, intime og stemningsfulde, og jeg er meget fascineret af det smukke lys, han får frem i billederne. Jeg drømmer om at have et af hans billeder til at pryde mit hjem. Joakim Eskildsen var selv til stede, og da jeg fik hilst på ham, opdagede jeg, at der bag den dygtige fotograf gemte sig en super flink fyr. Gå ikke glip af hans smukke billeder, hvis I kommer til Paris inden den 3. august. Her får I et enkelt udpluk fra udstillingen, men kig endelig ind på Polka Galeries hjemmeside for at se flere af dem lige her.

3043.9 001Polka Galerie
12, rue Saint-Gilles
3. arrondissement
Métro: Chemin Vert
Åbningstider: Tirsdag – lørdag 11.00 – 19.30

Skriv en kommentar

