METRO, BOULOT, DODO

I har sikkert lagt mærke til, at jeg ikke har været så aktiv med bloggeriet her på det sidste. Jeg er nemlig startet på et nyt arbejde, og jeg har, uden at lyve, arbejdet i døgndrift i den seneste tid. Det franske udtryk “Métro, Boulot, Dodo” – “métro, arbejde, sove” passer desværre lige nu helt perfekt på mig. Jeg er med til at opstarte et nyt restaurant-projekt, som er ultra tidskrævende. Mine arbejdsdage har i den sidste uge ligget på mellem 10 og 15 arbejdstimer med bare én fridag, og det har absolut ikke været så sundt for bloggen. Derfor gælder det om at forkæle sig selv og bloggen ind imellem, og en lille sprød tærte med skovjordbær er helt perfekt til dyrebar selvforkælelse. Mums a la mums! Tærten her er fra den historiske konditor Stohrer, som I kommer til at høre en hel del mere om meget snarligt. Og jeg lover dermed også, at en bunke andre spændende og sjove ting er på vej til jer.

English recap: Sorry for nut updating recently, but my new job keeps me busy working night and day. The French expression “Métro, boulot, dodo” – “metro, work, sleep” describes exactly my life right now, and that is not healthy for the blog. So in these busy times it’s important to savour every unbusy moment, and this tasty little tart with wild strawberries is just the perfect treat for moments like that. The tart is from the historical pastry shop Stohrer, that I’m gonna tell you all about very soon, and a lot of fun stuff is on its way too.

skovjordbær-tærte-wild strawberries tart - Stohrer

Skriv en kommentar

