ONKEL FINN

Onkel Finn hedder oprindeligt Carpool Kenny og er en oppustelig torso med hoved, som jeg for lang tid siden købte, fordi jeg synes, at han var tilpas absurd og morsom og dermed et fristende køb. Han blev omdøbt til onkel Finn den dag, min mor fik øje på ham under en skype-samtale og syntes, at han lignede hendes afdøde onkel Finn. En reinkarnation var dermed konstateret. Og jeg må sige, at onkel Finn er guld værd, for alle venner har taget godt og højlydt grinende imod ham, og han er med på adskillige venne-komsammens billeder. Derudover er han den perfekte dinner-mate, når man er alene hjemme. Og så ser han ustyrlig morsom ud, når han sidder i vinduet og kigger ud som en anden voyeur. Set fra gaden er han virkelig et syn værd. Onkel Finn er ikke umiddelbart en flot fyr og hans grønne jakkesæt, slipset og brillerne har noget østtysk Stasi-agtigt over sig, men han skal nu have den ros, at han er fantastisk fotogen. I søndags, da min kæreste og jeg tog bilen og kørte ud i det blå, tog vi onkel Finn med. Desværre kan I ikke se reaktionerne fra folkene på gaden, for det var virkelig mindesværdigt. Han var yderst populær og blev fotograferet af tonsvis af mennesker. Dagens mand i skysovs! Onkel Finn kommer I helt sikkert til at se mere til her på bloggen.

Onkel Finn-Uncle Finn - Place de la Concorde
Onkel Finn-Uncle Finn - Eiffeltårnet-Eiffel tower
Onkel Finn-Uncle Finn - Champs ElyséesUNCLE FINN. Uncle Finn was originally called Carpool Kenny, but rapidly changed identity, when my mom saw him and said, that he completely looked like her old Uncle Finn – a reincarnation was confirmed. Uncle Finn is the perfect dinner-mate when you’re home alone, all of my friends adore him and he looks hilarious when he is sitting in front of the window looking out. Quite a sight for people passing by in the street. These photos are from last sunday, when my boyfriend and I decided to take him with us on a ride. He turned out to be the man of the day. Everybody took photos of him. It is definitely not the last time, that you will find Uncle Finn here on the blog.

2 thoughts on “ONKEL FINN

  1. Hahahaha, det er simpelthen for sjovt. Kan du mon lave en post om jeres super seje bil? Nyd Skagen og det danske “sommervejr”, som jo har været ret godt på det sidste🙂

    Bisou

    • Ja, Finn er for fed ikk’! Du kan tro, at jeg nød Skagen Marianne.
      Vi blev forkælet med det bedste vejr. Jeg har tænkt over det flere gange, det der med at lave en artikel om vores lille grønne dyt, uden at det bliver til en omgang bil-blær, som jeg hader. Jeg må finde på en charmerende måde at vise den frem på. Måske jeg bare skulle fylde den op med en masse frisk baguette – som en slags rullende brødkurv!!!

      Bises

Skriv en kommentar

