ROY OG POSTKASSEN

Det er faktisk anden gang, at jeg ser Roy Lichtenstein udstillingen på Beaubourg (Centre Pompidou), men jeg synes så godt om hans billeder, at det absolut ikke er for meget at se den igen. Udstillingen fortsætter lige til den 4. november, så der er tid nok, hvis I står med pariser-planer her til efteråret. Jeg kan godt lide at sende pæne postkort til min omgangskreds fra de udstillinger, jeg ser, så jeg snuppede et par stykker med på vejen, som oven i købet matchede farverne fint på de franske postkasser.

ROY AND THE MATCHING MAILBOX. It’s actually the second time I see the Roy Lichtenstein exhibit at Centre Pompidou, but I like his stuff so much, that a revisit seemed obvious. The exhibit goes on until the 4. of november, so if you’re planning to come to Paris this autumn, there’s still time. I like the idea of sending postcards from cool exhibits to my friends and family, so I bought a couple of them, that even nicely matched the colours of the French mailboxes.

Roy Lichtenstein - Centre Pompidou
Roy Lichtenstein-Fransk postkasse-French mailbox

Skriv en kommentar

