EN LÆSEGRIS

Jeg er i gang med at pille mine gamle boghylder ned, der skal erstattes af nye, som meget gerne skulle give plads til en hyggelig læsekrog, der nok skal blive flittigt brugt i den store læsesæson, som jeg synes, efteråret og vinteren er. Og midt i al bogafstøvningen og blandt de midlertidige bogstabler, nyder jeg en kop te med en sød gris fra bageren, som meget a propos har læsebriller på.

THE LITTERARY PIGGIE. I’m tearing down my old book shelves to put up new ones, and at the same time creating a cosy reading space. And in between dusting off books and making temporary piles, I enjoy a cup of tea with a cute little pig from the bakery – very appropiately wearing reading glasses.
Læsegris-2
Læsegris


6 thoughts on “EN LÆSEGRIS

  1. jeg spotter straks emilie zolas “Nana” i baggrunden, no??🙂 grisen er mit yndlingsdyr og din er den sødeste grissebasse jeg længe har set😎

  2. Jeg vil dog sige, at det fine brillestel distraherede mig en smule🙂 Smagte den godt, hvad var der indeni?

    • Den smagte godt, men det er helt umuligt at spise en hel, da den vejer et halvt ton. Jeg delte den (i midten og på langs!!!) med min kæreste. Den har fyld af noget, der minder lidt om det, der er i de danske bager-træstammer – bare mere crunchy.

Skriv en kommentar

