DEN SPRØDE POSE

Desserten her var det søde punktum, da jeg med min gæstende familie spiste skøn middag på Les Cocottes for et par dage siden. Den sprøde pose af filo-lignende dej var fyldt med indbagte eksotiske frugter og chokolade. Jeg tror, at jeg vil prøve at gøre dem kunsten efter og så måske lige smide en kugle vanilleis til i bonus. Les Cocottes er virkelig en restaurant, som jeg kan anbefale, og som kun vil jer det godt! Se flere madbilleder, få adressen og læs hvad jeg ellers har skrevet om restauranten lige her.

Dessert-Restaurant Les CocottesENGLISH RECAP: “THE CRISPY BAG”. This is the dessert I had when having diner with my visiting family at restaurant “Les Cocottes” a couple of days ago. A crispy phyllo kind of dough filled with exotic fruits and melted chocolate. Les Cocottes is a great restaurant, that I highly recommend. See more of my previous photos and get the address right here.

Skriv en kommentar

