VIND DIT NET

Efter at have skrevet side op og side ned om indkøbsnettene fra Monoprix, og hvor søde vi bør være ved miljøet, tænkte jeg, at det vist var på tide, at jeg lavede en lille konkurrence, hvor I har mulighed for at vinde dem. For vi går stærkt i mod de store plasticposers tid, som julen nu er, og det er et årligt plastisk griseri. Men med gevinsten på 4 af slagsen, skulle det være muligt at ha’ et par til madindkøb og et par til alle gaveindkøbbene, som i farverne petroleumsgrøn, rød, sort og mønstret vil dumpe ind af brevsprækken hos én af jer. For at deltage skal I bare lægge en lille kommentar til dagens indlæg, og jeg trækker lod blandt jer den 22. november.  Held og lykke! –  eller som vi nu siger her i byen Bonne chance!

Monoprix-Indkøbsnet
Indkøbsnet-MonoprixENGLISH RECAP: “WIN YOUR REUSABLE SHOPPING BAG”. I’ve been going on and on about the handy shopping bags from Monoprix, and urged everyone to avoid the unnecessary plastic bags. So I thought It was about time, that I gave you the opportunity to win a couple of them, before all of the Christmas shopping takes over with its many plastic bags. All you have to do is leave a comment to this article, and you can be the one receiving four bags in different colours in your mailbox very soon. I pick the lucky winner on November 22nd. Bonne chance!!!

15 thoughts on “VIND DIT NET

  1. Har på din opfordring, vist en gang i foråret, købt 2 “sække” i Bd Saint Denis’ Monoprix til stor forundring for kassedamen, da jeg stoppede de øvrige varer ned i en normal plastic-pose, og ikke i en af de just købte.
    Med mit stærkt begrænsede franske, forsøgte jeg med en slags forklaring: “Les sacs sont juste souvenir”.
    “Souvenir?”, svarede hun, og så mistroisk på en mand, der kunne finde på, at betragte en indkøbspose som souvenir.
    Monsieur Pedersen

  2. Åh, sådan en kunne jeg godt bruge – så slipper jeg også for at ligne en klovn, når jeg vakler ud af Netto med favnen fuld af varer, fordi jeg af princip nægter at købe plastikposer🙂

  3. Hej Mette.
    Fik 2 stk. orange med guldskrift med hjem i sidste weekend! De holder MAX!
    Og tak igen for dine gode råd.

  4. De fine net er supergode. Jeg ville allerhelst bruge dem til juleshopping i Paris, men det bliver desværre ikke aktuelt. De kan helt sikkert også bruges til shopping i Randers. Mon du bringer lidt julestemning fra Paris på bloggen?

Skriv en kommentar

