DEN KOMMER SNIGENDE

Jeg er egentlig ikke i det store julepyntehumør endnu. Men da jeg vågnede i morges og kiggede ud af mine vinduer, kunne jeg konstatere, at min gade i løbet af natten var blevet beriget med dens årlige juledekoration af den lidet pæne slags. Det ligner mest noget hentet hjem fra Las Vegas i blåt, rødt og gult, (sidste år var det Barbie-pink!!!), som i aften når det bliver tændt, nok skal ære det usmagelige.

Julepynt på gadenJeg besluttede mig med det samme for at holde en kostumeprøve med alle dyrene i lejligheden for at rette lidt op på juleelegancen. Sædvanligvis plejer de alle at få julerøde silkebånd på, men lidt sobert guld kunne faktisk også godt få det blå stempel i år.

Jul med dyreneJeg skal vel egentlig også ud og finde lidt af den parisiske julestemning med lidt godter og andet til jer på den hyggelige og den smagfulde måde. Er I begyndt at pynte op til jul, eller venter I til den 1. december?

ENGLISH RECAP: CHRISTMAS ON ITS WAY. When I woke up this morning, I discovered that my street had been Christmas decorated during the night with some terrible Las Vegas-style decorations in blue, yellow and red. Immediately I had a dress rehearsal with the animals in the appartment to reestablish a more sober Christmas feeling. This year I think we’re gonna go for gold ribbons.

6 thoughts on “DEN KOMMER SNIGENDE

  1. Så fine dine dyr er blevet. Og sikke en usmagelig udsmykning. Kunne de dog bare gøre den lidt elegant, når de nu vælger at pynte op så tidligt.
    Ikke noget julepynt her i huset før 1. december.

  2. Hund, abe og elefant bor også hos mig. Jeg tror, at de også skal pyntes lidt til jul, men ikke før 1. søndag i advent. Jeg er helt enig i at julepynten i din gade ikke pynter; nogen steder.

Skriv en kommentar

