FLEECE I PARIS

Jeg har det lidt, måske indskrænkede, forhold til tøj lavet af fleece, at det hører hjemme på skiløjperne eller i andre koldsportslige sammenhænge eller måske i et sommerhus, hvor ingen ser én. Men da jeg så de helt enkle rullekraver fra Uniqlo i en tynd og ret så pæn version af materialet, må jeg indrømme, at de faktisk godt kunne passe ind i min hverdag under en stor og behagelig striktrøje på en kold dag, og hvis jeg overvinder min fleece-fobi, måske ligefrem alene. Og det gode ved dem er, at de ikke har hverken logoer eller kæmpe lynlåse og den slags, der generelt følger i kølvandet på fleece. Rullekraven findes i 16 farver til den underkæbefaldende pris af 9,9 €. I kan se alle farverne lige her. Hvordan har I det med fleece?

Uniqlo-Turtleneck
Uniqlo-RullekraveENGLISH RECAP: “FLEECE IN PARIIIS”. I have a pretty narrow-minded opinion on clothes made out of fleece. I generally think they’re for skiing or other cold events and definitely not as city wear. But, I must admit that Uniqlo’s subtle turtleneck without logos or huge zippers quite frankly would be nice under a big chunky sweater on an everyday winter basis or maybe even alone, if I get over my fleece phobia. The turtleneck exists in 16 colours at a jawdropping price: 9,9 €. View all the colours right here.

Skriv en kommentar

