CITRONLYKKE

Jeg har lige købt et skattekort eller rettere citrontærte opskriftsbogen “Le meilleur de la tarte citron” af Jacques Genin, som er manden, der laver, hvad jeg synes er verdens bedste citrontærter. Og det bedste af det hele er, at opskriften på limetærten med basilikum, som er min ultimative favorit, også er med. Så hvis jeg mestrer tærten, håber jeg, at jeg inden længe vil kunne vise jer billeder af limeklenodiet og selvfølgelig også dele opskriften med jer. Indtil videre kan I få et lille mundvandskig på citrontærten, som den ser ud i Jacques Genins butik og tesalon, og også et par andre af hans lækkerier fra et af mine utallige visitter lige her.

Le meilleur de la tarte citron-J.Genin
Le meilleur de la tarte citron-Jacques GeninENGLISH RECAP:” LEMON HAPPINESS”. I just bought a treasure map or actually the lemon tart recipe book by Jacques Genin, who is behind my absolute favourite lime tart with basil. I cross my fingers for getting merely half as good a result as the tart in Genin’s boutique and tea salon. See pictures of one of my many visits right here.

Skriv en kommentar

