JOYEUX NOËL

Glædelig, glædelig jul alle sammen! Jeg håber, at I må få en helt igennem hyggelig dag og aften med stemning, gaver og godter. Selv bliver jeg fuldstændig julebarnlig klokken 15.00, når Sverige 1 sender Disneys juleshow, hvor søde, søde Ferdinand og vanvittigt morsomme og overgearede Søren Spætte forhåbentligt også i år vækker minder og bringer latteren frem. Og så får man lige et bevis på, at hvad man har lært som barn sidder godt klistret fast i hukommelsen, for jeg tror faktisk, at jeg kan samtlige replikker fra Ferdinand på svensk. For mig ER Ferdinand svensk!!! Så skal vi ikke lige sende hinanden en sød tanke, når vi alle sidder under den geniale korkeg med propper på sammen med Ferdinand og “Luktar på blommorna…”. I skal da også lige have lidt fransk julesmovs med et par fine træstammer spækket med smørcreme – vælg selv på billedet! Bloggen holder juleferie i et par dage, men vender stærkt tilbage inden nytår. A bientôt et joyeux Noël!

Juletræstammer-Bûches de NoëlENGLISH RECAP: “JOYEUX NOËL”. Merry, merry Christmas everyone. Have a wonderful time with your loved ones and eat away on all the fabulous Christmas goodies and pick a “bûche de Noël” stuffed with buttercream on the photo. The blog and I are taking a couple of days off, but we’ll be back very soon.

6 thoughts on “JOYEUX NOËL

  1. Kære Mette. Tak og i lige måde. Jeg håber du får en fantastisk eftermiddag i selskab med Ferdinand og din familie. Træstammerne ser da bare for lækre ud. Jeg kan ikke vælge, så jeg hapser liiiiige en af hver. Flot skriv og fin citrontærte i dit sidste indlæg på bloggen. Du har mange talenter.
    Glædelig jul
    Jane

    • Mange, mange tak Jane for så sød en julehilsen. Må du også hygge rigtigt igennem med dine kære og nyde de tre slags træstammer.
      Rigtig glædelig jul.
      K.h.
      Mette

    • Merci, og rigtig god jul til dig også. Ja, de er for søde træstammerne med juletræ og marengs-champignon på. Alle bagerierne og konditoriernes vinduer bugner af den slags, og det gør folks maver også🙂

Skriv en kommentar

