BONNE ANNÉE!

Godt nytår allesammen! Jeg håber, at 2014 må blive et fantastisk år for alle med masser af gode oplevelser, kærlighed, venskab, meget grinen, fantastiske rejser og alt muligt andet godt. Samtidig får I lige et kæmpe knus her fra Paris, fordi I har fulgt bloggen, sendt mig søde mails og rare kommentarer. Det sætter jeg virkelig pris på. Det bliver ikke til en “året der gik” her på bloggen, for jeg synes, at den slags hurtigt bliver lidt kedeligt, og ligeså snart julen er ovre, og vi skriver den første januar, har jeg kun forårsforventninger i hovedet, som forhindrer mig i at kigge bagud. Men da jeg i går modtog mine årlige blogstatistikker fra WordPress for 2013, syntes jeg nu alligevel, at det var skægt at læse, at nøjagtigt som i 2012 var de mest læste indlæg i top 5 dem, der omhandlede gode skønhedskøb fra de franske apoteker. Men som noget nyt har Odettes skønne vandbakkelser møvet sig ind blandt de skønne produkter på en flot femteplads. Så chancen for at løbe ind i jer her i Paris er åbenbart størst på apoteket eller hos Odette. Endnu engang godt nytår!
BEST OF 2013ENGLISH RECAP: “BONNE ANNEE”. Happy new year to all of you and thank you so much for following the blog, sending me adorable mails and leaving nice comments. The blog statistics show once again, that beauty buys from the French pharmacies were what you read about the most on the blog in the past year. But Odette’s cream puffs somehow managed to enter the top 5 as well. I hope that 2014 will be full of excitement, laughter, friendship, love, adventures and travelling for all of us.

2 thoughts on “BONNE ANNÉE!

Skriv en kommentar