MACARONS IKKE NEDSAT

Det parisiske januar-udsalg går løs på onsdag den 8., og det legendariske sted for macarons og andre eminente søde sager “Ladurée” har hentet inspiration derfra. De altid fint dekorerede kageæsker er derfor blevet pyntet med skriften “Soldes – 0 %” betydende “Udsalg – 0 %”. Fint, sjovt og opfindsomt og selvfølgelig lige fristende!

Ladurée-Soldes
Ladurée-Soldes #2ENGLISH RECAP: “MACARONS NOT ON SALE”.
The January sales will be on from wednesday the 8th., and Ladurée the legendary place for macarons and other sweet delights is inspired by the event by adding the inscription “Soldes – 0%” meaning “Sales – 0%” to their pretty boxes.

6 thoughts on “MACARONS IKKE NEDSAT

    • Selv går jeg efter basisting, der kan bruges helt ind i foråret, og som jeg ved, at jeg ikke vil blive træt af hurtigt. Cashmerebluser fra Uniqlo er derfor blandt mine favoritter. Men du vil uden tvivl finde super gode tilbud mange steder, og Marais-kvarteret vil være et oplagt sted til både at glo på udsalgsvarer, men også til at få tanket op på café eller konditori og i det hele taget bare at hygge🙂

  1. Ja, men det er præcis det jeg har brug for. Jeg må en tur i Marais. Det er heldigvis ikke så langt fra hvor jeg bor. Og tro mig, der bliver tid til et café besøg eller flere. Denne gang skal jeg med min veninde, så der skal hygges igennem med strik, kaffe, rødvin og god mad😉

  2. Klassikere er jo altid gode at købe på udsalg – og sort går man aldrig fejl af😉 Eller en taske i den dyrere afdeling😀
    Mette, hvis man skal finde noget at bo i i Paris i 3-6 måneder, hvor skal man så lede? Airbnb synes jeg er rasende dyrt, den danske kirke har ikke givet resultat og jeg har ikke haft held til at finde en Facebookgruppe med danskere i Paris…
    Har du tips eller gode ideer?

Skriv en kommentar

