SMYKKEORDEN

Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor der stadig ikke findes Muji-butikker i Danmark, når både Stockholm, Oslo, Paris, Berlin og London har afdelinger. Det er det oplagte sted til at købe praktiske ordensløsninger til alt muligt i pænt og enkelt design. I må jo så bruge det som en rigtig god undskyldning for at tage på storbyrejse:”Nej, nu skal vi altså ha’ ryddet op, skal vi ikke tage til……? (Indsæt selv bynavn!) Her har jeg taget mine små akrylbokse fra Muji frem, som i årevis har holdt pænt og transparent orden på en del af mine smykker, fordi jeg har lavet en aftale med mig selv om, at nu skal jeg altså gå noget mere med alt mit tingeltangel. Samtidig tager jeg lige en hyggelig tur ned ad memory lane, for intet kan som smykker – lige bortset fra musik selvfølgelig! – bringe minder frem og fortælle historier om søde personer, familie-nostalgi, teenage-kærester, fantastiske rejser, den helt store kærlighed og alt det der gode noget. Se hele Mujis udvalg med priser her og et af mine andre køb lige her.

Muji-Akrylbokse
Muji-Akrylbokse #3
Muji-Akrylbokse #2

ENGLISH RECAP: “Organising jewellery”. Two of my long time favourites: The acrylic drawer boxes from Muji. Simply perfect for jewellery. The boxes are just two out of many cool organising solutions and other things, that I have from Muji. See another good buy right here or visit Muji for prizes and products right here.

Skriv en kommentar

