DEN NYE SKJORTE

Jeg er vildt glad for mit nye skjortefund fra Uniqlo. Den har lange ærmer, en sød lille krave, er lavet af en behagelig let og slasket viskosekvalitet, hvilket får den til at falde flot, og så er den råhvid med små mørke prikker. Jeg ved, at jeg kommer til at bruge den kanon meget. Nå ja, og prisen er som sædvanlig i bund hos Uniqlo: 29,90 €!!! Eftersom jeg ikke kan fordrage billeder af mig selv, havde jeg tænkt mig, at Onkel Finn skulle stå model, men han er en anelse mere korpulent end mig, og skjorten kunne ikke blive knappet over hans mave. Det bliver derfor kun til et hoved/skulder billede af ham. Hvis det er første gang I stifter bekendtskab med Onkel Finn her på bloggen, kan I høre og se mere om ham lige her.
Uniqlo-skjorte-shirtUniqlo-skjorte-shirt-Onkel Finn

ENGLISH RECAP:”THE NEW SHIRT”. I’m more than pleased with my new little Uniqlo bargain. An off white long sleeved shirt with dark dots in a really comfy viscose quality for only 29,90 €. Since I hate pictures of my self, I thought that Uncle Finn would be the perfect model with the shirt on. But I couldn’t button the shirt over his stomach, so you only get a head/shoulder shot of him. For more photos of Uncle Finn click right here.

Uniqlo
17, rue Scribe
9. Arrondissement
Metro: Opéra, Chausée d’Antin La Fayette, Auber, Havre Caumartin.
Åbningstider/Opening hours: Man – lør (mon – sat) 10.00 – 20.00, Tors (Thurs.) 10.00 – 21.00.

2 thoughts on “DEN NYE SKJORTE

Skriv en kommentar

