EN LØRDAG I PAR(AD)IS

I dag har vi haft det skønneste milde forårsvejr med bunkevis af sol og en himmel i den der helt specielle lyseblå farve, det tidlige forår fører med sig. I Palais Royals have herskede en helt igennem paradisisk stemning med magnoliatræernes overflod af de smukkeste pink blomster, bunkevis af påskeliljer, promenerende glade mennesker, børn med bolde, søde hunde, der skulle klappes. Og midt i det hele gik vi rundt uden overtøj, bare med sweatshirt og indsnusede den der forårstemning, man kan mærke helt ned i maven, og som i den grad gør underværker på krop og sjæl, og fik samtidig indsamlet årets første kurvfuld fregner. Der er bare ikke noget bedre end forår! Jeg håber, at I gennem billederne kan mærke lidt af det lækre forårssus. Der er nok lidt mange magnoliablomster på billederne, men jeg kunne simpelthen ikke få øjnene fra deres overvældende skønhed.

Magnoliatræ-Palais RoyalForår-Palais RoyalMagnoliatræ-Palais Royal #2Dreng med bold-Palais RoyalENGLISH RECAP: “A SATURDAY IN PAR(AD)IS(E)”. We had the most incredible mild spring weather today with tons of sun and the sky in that particular blue colour, that early spring brings along. In Palais Royal a paradisiac atmosphere reigned with the magnolia trees’ abundance of the most beautiful pink flowers, tons of daffodils, people cosily walking around, ballplaying kids, dogs to be patted and us happily enjoying not wearing coats today and gathering the season’s first batch of freckles. There’s absolutely nothing like spring! I hope, that you also get the spring feeling by looking at the photos.

8 thoughts on “EN LØRDAG I PAR(AD)IS

  1. Uhh Mette, hvor er jeg ked af at jeg ikke kommer til at opleve foråret i Paris iår. Jeg skal desværre først derned til efteråret, men nyder dine billeder og drømmer mig hen. Ved præcis hvordan der dufter🙂

  2. Uhh Mette, hvor er det nogle smukke billeder du har taget af et forårs klædt Paris. Jeg mærker tydeligt stemingen, og er ked af, at det i 2014 ikke bliver til en tur til Paris. Men, hvis alt går efter planen venter New York på mit besøg. God søndag til dig.

    • Det lyder da suverænt med en tur til New York. Jeg krydser fingre for dig Jane, for at alt går efter planen. Jeg har også New York som nummer 1 på min ønskerejseliste – det er år tilbage, jeg var der sidst, og den by kan man bare ikke få nok af!!!!!
      Rigtig god søndag til dig også!

Skriv en kommentar

