SØDT OG ENKELT

Hvad er det med søde blomster, der kan få én til at sige til sig selv, at restauranten, hvor den fine lille buket pynter på bordet, skal afprøves uden overhovedet at have kigget på menukortet? Ok, jeg indrømmer, at det rå træbord og den enkle borddækning også gav mange helhedsplusser efter min smag. Og jeg endte da også med at kigge på menukortet, som så helt fint ud, og dermed bekræftede min blomsterintuition om, at restauranten snart får visit af mig. Bliver I også blomsterbesnærede på samme måde?

Blomster på et bordENGLSIH RECAP:”SIMPLY PRETTY”. What is it about flowers, that can make you want to pay a visit to a restaurant just because of a little pretty bouquet on a table? Ok, I admit, that the raw wooden table and the simple way it was dressed did add up as well. I ended up having a look at the menu, and it confirmed my flower intuition, that I’ll have a bite to eat in this place some time soon. Do flowers attract/seduce you like that as well?

4 thoughts on “SØDT OG ENKELT

  1. Der ser så yndigt ud, at mit lille hjerte nok også ville falde pladask for stedet – Når noget er så fint, så må og skal det da prøves

    • Dejligt at høre at du også ville falde i “blomsterfælden” Mette. Nu venter jeg bare på, at det gode vejr kommer tilbage, så jeg kan få afprøvet restauranten siddende på deres lille terrasse🙂

Skriv en kommentar

