“PATISSERIE” FRA PILLIVUYT

Jeg glæder mig sådan, for jeg skal snart nyde påsken i Danmark – jubii-doo-bee-doo! Jeg glæder mig til at hænge ud med min familie, spise et – eller to – måske ligefrem tre – påskeæg fra Summerbird, nærstudere hvilke lakridsmumserier Johan Bülow er kommet op med til påske, og hvis der er noget andet lækkert, jeg ikke må gå glip af, stoler jeg på, at I lige giver mig et vink ikk’? Som sædvanlig agerer jeg altruistisk pakæsel, når jeg skal til landet. For jeg synes, at når man nu bor i en by med så mange lækre ting/fund, er det jo kun en selvfølgelighed, at ens bagland får glæde af det også. Jeg behøver kun lige at sige: “Hvad skal jeg tage med hjem”, for at blandt andet faste ønsker om skønne sager fra apoteket, indkøbsnet fra Monoprix og store poser af de lyse og lækre franske valnødder tropper op. Selv plejer jeg også at finde på en masse gode sager, og så bliver der leget “Den lille franske købmand”. Denne gang skal fine sager fra det franske køkkenfirma Pillivuyt også med, for deres kagelinje “Patisserie” er simpelthen bare så sød, at jeg ved at de to kageforme, som helt klart også kan bruges som skåle, og det søde kagefad hurtigt vil finde lykkelige ejere. Pillivuyt er sååååååå meget billigere hér, end det er i Danmark, så det er gode sager at skrive på listen, når i gæster byen. I kan se hele “Patisserie”-serien på Pillivuyts danske hjemmeside her. Den gamle og typisk franske caféstol fik også lige lov til at komme med på billedet. Den stod og frøs en morgen på gaden og ventede uretfærdigt på at blive deporteret med en bunke storskrald. Den blev selvfølgelig reddet in extremis af mig – heldigt for mig og for den!
Patisserie-PillivuytPatisserie-Pillivuyt #2

ENGLISH RECAP:”PATISSERIE” FROM PILLIVUYT. I’m really looking forward to go to Denmark for Easter and hang out with my family. I’m also looking forward to munch away on chocolate Easter eggs from favourite Danish brand Summerbird, and also to discover what Easter deliciousness the liquorice king Johan Bülow has come up with. As usual I put on my role as an altruistic mule. I find it normal, that when living in a city with so much good stuff to buy, that family and friends benefit from it as well. Apart from bringing the regular beauty stuff from the pharmacy, shopping bags from Monoprix and quality French walnuts, this time I’m going to add lovely things from the French tableware brand Pillivuyt. And I know that the two cake pans and the cake dish will find happy owners in no time. Pillivuyt is sooooo much cheaper in France, so make sure to put in on your list when visiting.

2 thoughts on ““PATISSERIE” FRA PILLIVUYT

  1. Vi glæder os også til at se dig her på matriklen. Der er også lige noget fra Uniqlo, du skal have med her til🙂

Skriv en kommentar

