PAUL & EVA

Der er ikke sket så forfærdelig meget her på bloggen på det seneste, da jeg har haft travlt med at køre de franske landeveje tynde i nogle dage sammen med Ole og Lone fra Ørslev Rejser på hotelrekogniseringstur. Det har været super hyggeligt, og der blev set en bunke hoteller og snakket med en masse flinke mennesker. Jeg fik dog også knipset et par billeder på trods af det travle program, vi havde, og dem får I at se én af de nærmeste dage. I dag bliver det (endnu en gang!) et kagebillede, og nej, jeg lever ikke af kager, selvom man nogen gange godt kunne tro det. Men kager er nu en gang mere fotogene end mange af de übersunde og til tider beigebrune ting, jeg spiser. Grunden til dagens billede er ganske simpelthen fordi, der står Paul på min halve chokolade éclair, hvilket ikke er så underligt, da kagen kommer fra bageriet Paul, som der ligger bunkevis af i Paris, men derfor er det da morsomt at være på fornavn med en kage alligevel. Og for at det ikke skal være løgn, er jeg også på fornavn med min tekop, der hedder Eva. Min kæreste er i turistbranchen og kommer til tider hjem med de underligste reklamegaver fra diverse flyselskaber, der generelt ikke finder nåde hos mig, lige med undtagelse af omtalte kop fra det taiwanesiske flyselskab Eva Air, som fik lov til at slå lejr hos os på grund af det meget ualmindelige og morsomme navn for et flyselskab.
Paul & Eva AirENGLISH RECAP: “PAUL & EVA”. It isn’t that strange that it says Paul on the half of my chocolate éclair, considering that it’s from the bakery Paul, which you’ll find all over town. But it still is funny to be on first name terms with one’s pastry. And on top of that I’m even on first name terms with my tea mug named Eva. My boyfriend works in the tourist business and sometimes brings home the weirdest gifts from different airlines, that I rarely keep, apart from the mug from the Taiwanese airline Eva Air, because of its highly unusual and funny name for an airline.

 

Skriv en kommentar

