SMÅ GRØNNE FLASKER

De to mini Perrierflasker på 20 cl synes jeg simpelthen er for søde til at blive smidt i glascontaineren. Jeg er ikke helt klar over, hvad jeg egentlig skal bruge dem til, men de skal bare ikke smides ud. Hvis jeg havde en have, ville de være perfekte til at stå på havebordet med et par friskplukkede margueritter i. Eller de kunne stå i vinduet i et sommerhus med lyset skinnende igennem det fine grønne glas, igen med margueritter i, eller noget andet pænt og sommerligt. Men jeg har hverken have eller sommerhus. De kunne også være sjove og lidt cool på badeværelset med tandbørster i, men jeg har allerede de bedste tandbørsteholdere fra Muji (Dem har jeg vist lige her). Eller jeg kunne måske ligefrem sætte en prop med hældetud i og lave et olie/eddike sæt ud af dem. Hvad siger I? Har I nogle ideer? Eller ville I bare have kylet dem i glascontaineren?

Perrierflasker-20clPerrierflasker-20cl #3Perrierflasker-20cl #2ENGLISH RECAP: “LITTLE GREEN BOTTLES”. These mini Perrier bottles are too cute to end up in the glass recycling container. I don’t quite know, what to do with them, but they’re keepers for sure. If I had a summerhouse – which I don’t! – I would put them on the garden table or on the windowsill with pretty flowers in them. They could look kind of cool as well in the bathroom with toothbrushes in them, but I already have cool toothbrush holders from Muji (See them here!). Or even adding a pouring device to them could turn them into nice little oil and vinegar bottles. What do you say? Any ideas? Or would you just throw them out?

3 thoughts on “SMÅ GRØNNE FLASKER

    • Hvor skægt Nina, for det er lige præcis det, jeg har besluttet mig for, at flaskerne skal bruges som. Jeg skal bare lige have købt et par hældedimser i en køkkenshop først🙂

Skriv en kommentar

