NU OGSÅ TIL TÆERNE

Jeg har været super glad for min neglelakfjerner fra Bourjois af den slags, som også mange andre mærker laver, hvor man bare dypper neglene ned i en skumpude i en lille bøtte, og neglelakken forsvinder sporløst. Problemet var bare, at den ikke egnede sig til tæerne, og man dermed blev nødt til alligevel at have en “gammeldags” neglelakfjerner og vattotter på lager, så snart tæerne skulle afsyres. Bourjois må have fået mange henvendelser for en tåløsning, for der er kommet en ny version, der både klarer fingernegle og tånegle. I låget sidder der nemlig en ekstra lille pude til tåneglene, som man i øvrigt kan rense med vand. Jeg har ikke prøvet tåpuden endnu, men jeg er sikker på, at bøtten og jeg nok skal klare lakken sammen på rekordtid. Bøtten koster 9,9€, og jeg fandt den selvfølgelig i gode gamle Monoprix.
Bourjois-Dissolvant Mains & Pieds MiraculeuxENGLISH RECAP: “NOW INCLUDING TOES”. I’ve been extremely happy with my  partner in nail polish removing from Bourjois of the kind, where you just dip your nails into a little jar and bye bye nailpolish! But the problem was, that it only worked for fingernails, since toes didn’t fit into the jar at all. But now Bourjois has come up with a version, that does both. The lid contains an extra cushion for easily removing the nail polish from your toes. I haven’t tried it yet, but I’m sure, that Bourjois and I will get rid of any polish on fingernails or toenails in split seconds. Off course I found the product at good old Monoprix at 9,9€.

Skriv en kommentar

