ET SUPERFUND

Se lige hvad jeg faldt over i Monoprix: En sød lille kviltet jakke i blå nuancer. Sådan én kan man da altid bruge, og prisen er da overhovedet ikke til at diskutere: 60€. Jeg tror, at med en enkel hvid t-shirt og et par grove “guld”-smykker til, vil den være topfin. Når jeg handler ind i Monoprix, forstår jeg så udmærket, hvorfor der er super i supermarked, hvilket absolut ikke gælder for de andre franske supermarkeder. Hvis de alle skal være supermarkeder, så er Monoprix et super-dupermarked, hvor hovedkvarteret så klart er forretningen på avenue de l’Opéra.
Kviltet jakke-MonoprixKviltet jakke-Monoprix#2ENGLISH RECAP: “A SUPER FIND”. I just found this cool little jacket in Monoprix – my favourite supermarket – for only 60€. With a plain white t-shirt and some chunky “gold” jewellery it’s gonna look great. When I shop in Monoprix, I totally understand why supermarket has super in it, which is by the way not the case with other French supermarkets. If they’re all supermarkets, then Monoprix is a super-duper-market with my personal headquarters at avenue de l’Opéra.

2 thoughts on “ET SUPERFUND

  1. Åh, hvor er den fin. Super fund! Jeg er helt vild med dine smykker. Jeg er ellers mest til sølv, men kan slet ikke stå for din ring.

    • Jeg er fuldstændig ligesom dig Jane: Jeg kan faktisk også bedst lide sølvsmykker, men oversizede og grovere smykker i “guld” er jeg også ret vild med. Åh, den ring er min yndlingsring, og den er blevet båret flittigt i rigtig mange år. De håndlavede armbånd købte jeg engang på en fantastisk rejse til Burkina Faso, og de er blevet brugt mindst lige så meget som ringen.
      Ha’ en fortsat god og solrig weekend🙂

Skriv en kommentar

